ווטסאפ - לינוקס, BSD, קוד פתוח ותוכנה חופשית בעברית. Whatsup - Linux, BSD, open source and free software in Hebrew

 
 
  כניסת חברים · רישום · שכחתי סיסמה  
tux the penguin

quick_linkסוזה מותקן מראש על לנובו ThinkPad

published at 05/08/2006 - 21:43 · ‏פורסם mksoft · ‏tags חדשות · שלח לחברידידותי למדפסת
חדשות לפני כשבועיים נפגשנו עם נציג לנובו אצלנו במשרד. הועלו בפניו 2 טענות עיקריות. הראשונה הייתה חוסר האפשרות לרכוש מחשב ThinkPad ללא חלונות (שלא לדבר על לינוקס מותקן מראש). התשובה שקיבלנו היא שמחשב ללא מערכת הפעלה גורם לבעייתיות בתמיכה ואיכות השירות שאפשר לספק ללקוח...

מעט הופתענו לקרוא ב-DesktopLinux [מקור: OSNews] כי לנובו חתמה הסכם עם נובל להתקנת SLED 10 על ה-ThinkPad 60p, אחד ממחשבי ה-High End. החברה, שנציגה הכריז בעבר שללא תתמוך בלינוקס ואשר הכחישה את ההתרחקות מלינוקס, תספק את המחשב ביחד עם השירותים הנוספים שלה המוכרים למשתמשי Thinkpad עם חלונות (Access Connections, ניהול תצורה, הספק ועוד).

הטענה השניה שהעלנו בפגישה נגעה לחוסר אפשרויות ההתאמה של המחשבים המסופקים בארץ. אם אתה קונה בחו"ל יש לך אפשרות להתאים את המחשב כראות עיניך. לצערנו המחשבים המסופקים בארץ באים בתצורות מוגדרות מראש ואין לך אפשרות לשנות אותן (לדוגמא: מחשב X60 מגיע עם סוללת 4 תאים. ומה אם חשקת ב-8 תאים, אשר זמין כאופציה ללקוחות בחו"ל ? התשובה היא: תקנה בנפרד סוללה כזו ונסה למכור את זאת שקבלת עם המחשב). לדברי הנציג הדבר נובע מחוסר כדאיות כלכלית.

ואיך זה נוגע לידיעה הזו ? פשוט, האם המחשבים האלו שמגיעים עם לינוקס מותקן מראש (סביר שזה תהיה אופציה לבחירה) ישווקו גם בארץ או שנצטרך להסתפק במבחר המצומצם שמגיע לכאן וכולל רק חלונות ?

נקווה לראות לינוקס מותקן מראש גם על דגמים אחרים של החברה (כמו סדרת ה-X).
 

קישורים רלוונטיים

סוזה מותקן מראש על לנובו ThinkPad | כניסה / יצירת מנוי חדש | 2 תגובות
סף חסימה
  
ההערות הינן מטעם כותביהן. אין צוות האתר לוקח אחריות על תוכנן
Re: סוזה מותקן מראש על לנובו ThinkPad (ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 05/08/2006 - 23:41
לפי מה ש-DoK כותב בבלוג שלו בלינמגזין, אין אישור לידיעה הזו, שמסתובבת ברשת מזה מספר ימים, כך שקשה לומר מה כן ומה לא, עד שהחברה לא תפרסם בעצמה הכרזה בעניין.

Lenovo עם SUSE Linux בקרוב בחנויות במקום מגוריכם

[ השב לזאת ]

Re: סוזה מותקן מראש על לנובו ThinkPad (ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 07/08/2006 - 21:10
נקווה שלא יהיו שם דרייברים קנייניים שימנעו להתקין הפצה אחרת / קרנל / וכו.

FIXIT

[ השב לזאת ]