|
Re: מדיניות בזק: לא תומכים בלינוקס ו"קוד פתוח" (ניקוד: 0) ע"י פינגווין אנונימי ב 05/06/2008 - 23:44
חבל שלא פירטת את מהות התמיכה אותה ניסית לקבל (האם היה מדובר בהתקשרות חדשה? בבדיקת בעית התחברות בהתקשרות קיימת?) ואת סוג המודם.
אם מדובר במודם USB או PCI, אני מבין מדוע לא ששו לתת לך תמיכה. לרוב מדובר בפעולה די מסובכת (אני זוכר שבלפחות חלק מהמודמים היית צריך להפעיל תוכנה בחלונות כדי ללכוד איזה IMAGE מהמודם אשר ישמש את הדרייבר שלו תחת לינוקס), ואם מדובר במודם רשת, הפתרון הקל הוא להפוך אותו לראוטר ואז ההתחברות תחת לינוקס היא אוטומטית.
אתה צריך להבין שמבחינה תדמיתיתף עדיך לבזק לסרב לתמוך בלינוקס מאשר להתחיל לתמוך בלקוח ואז להגיע לשלב שאין לך פתרון לתת לו (ואז מבחינת הלקוח ההרגשה היא שהתומך "עצלן" ולא רוצה לעזור), שלא לדבר על גרימת נזק למערכת (אע"פ שמבצעים לפני כן הסרת אחריות).
אני מניח שאם משתמש לינוקס היה מתקשר עם שאלה אינפורמטיבית (כמה נורות צריכות לדלוק במודם, הגדרות התקשרות וכו') לא היו מונעים ממנו מידע ואולי אך מנסים לעזור לו. הבעיה היא עם כל אותם אנשים שלא מבינים דבר וחצי במחשבים ומתקינים לינוקס "כי זה קול" ולא טרחו לנסות ולקרוא קובץ HOWTO שהיה פותר להם את הבעיה.
|
|
|
|